Baza ofert letnik.pl

Częste pytania - FAQ

Jak dodać własną ofertę
Do Państwa dyspozycji są odpowiednio przygotowany formularz, poprawne wypełnienie spowoduje natychmiastowe uruchomienie oferty.

Własna oferta w kilka minut dostępna w Internecie!
7 dniowy okres testowy
Każda nowa oferta dodana do bazy danych ma prawo skorzystać z 7 dniowego okresu testowego - przydzielany jest on automatycznie.
Celem okresu testowego jest udostępnienie Państwu możliwości zapoznania się z możliwościami jakie oferujemy.
Co po okresie testowym
Ofertę można w każdej chwili aktywować przez opłacenie abonamentu czy to w trakcie okresu testowego czy po jego upływie. Państwa oferty nie są kasowane po okresie testowym.

Nie mogę dodać oferty
Z tego względu, iż udostępniamy okres testowy łącznie z tym wprowadzona została blokada przed kilkukrotnym korzystaniem z okresu testowego.
Zabezpieczenie uniemożliwiające kilkukrotne wprowadzanie oferty o zbliżonych informacjach.

Czym różnią się oferty
Oferty różnia się między sobą:
- dodatkową ilością zdjęć
- aktywnym linkiem do prywatnej, zewnętrznej strony www
- priorytetami
- udziałem w kampaniach typu "polecamy"
Ile można dołączyć zdjęć
Standardowa oferta daje możliwość zamieszczenia oraz ich aktualizacji w ramach 10 zdjęć.
Maksymalnie w ofercie można zawrzeć 20 zdjęć, z czego każde powyżej 10-go (tj. czwarte, piąte) podlega dodatkowej opłacie liczonej z każdą sztukę.
Co wpływa na popularność
Nasza baza to kilkaset ofert z których internauta - potencjalny wczasowicz - wybiera tą, która mu odpowiada.
Wybór jest dokonywany w dwojaki sposób:
Za pomocą wyszukiwarki można sprecyzować rodzaj, lokalizacje, udogodnienia oraz posortować oferty wg cen, odległości itp.
Wiele więc zależy od oferty danego obiektu: cen, standardu, lokalizacji.

Część internautów natomiast nie ma sprecyzowanych wymagań, w najprostszy sposób dociera do listy ofert, wybiera kolejno i zapoznaje się z zawartością.
Najszybszym sposobem dotarcia do takiego klienta jest skorzystanie z narzędzi pozycjonujących (priorytety, dodatkowe zdjęcia).
Od czego zależy pozycja oferty
Ułożenie jst uzależnione od:
- priorytetów
- dodatkowego limitu zdjęć
- daty dodania oferty
Sposób ułożenia polega na tym że im wyższy priorytet tym wyższa pozycja.
W przypadku tego samego priorytetu następuje sortowanie wg ilości dodatkowych zdjęć im więcej zdjęć tym pozycja jest wyższa ale w obrębie tego samego priorytetu.
Jeżeli i priorytet i dodatkowa ilość zdjęć są takie same następuje sortowanie wg daty dodania - im dłużej tym oferta wyżej.
Co to jest abonament roczny
Abonament jest to opłata za aktywność oferty w bazie danych. Oferta jest dostępna i jest wyświetlana.
Abonament obejmuje okresy 1 roku.
Turystyka nad polskim morzem jest bardzo specyficzna - występuje tylko 1 sezon letni.
Zainteresowanie w poszczególnych miesiącach ofertami wypoczynku jest bardzo zróżnicowane i trudne jest skalkulowania cen abonament np. półrocznego.
Po drugie niedopuszczalne jest aby były okresy w których spora część ofert by była nieaktywna - cała baza danych straciłaby uznanie z powodu skromnych zasobów.

Opłata za roczny abonament obejmuje
- ofertę podstawową
oraz dodatkowo
- rozszerzenie oferty podstawowej: dodatkowe zdjęcia, priorytety, aktywowanie prywatnego linku, boksy reklamowe - polecamy
Opłaciłem abonament i chciałbym podwyższyć pozycje.
W okresie abonamentowym zwiększenie limitów zdjęć oraz priorytetów można dokonać w każdym momencie, z tym że opłata jest dokonywana w 100% wysokości poszczególnego elementu a obejmuje okres do końca obecnego okresu abonamentowego.
W panelu administracyjnym można samodzielnie przeanalizować jaką się chce osiągnąć pozycję na listach wyszukiwania poznać koszty oraz wygenerować zamówienie.

Wszelkie zamówienia są realizowane (tj. parametry są przydzielane ofercie) z chwilą odnotowania przelewu na naszym koncie.
Gdzie znajdę numer konta?
Z uwagi iż można dowolnie konfigurować własną ofertę płatności są w różnej wysokości.
Szczegółowe informacje o tym jak dokonywać płatności: numerze konta, wysokości opłaty, tytule przelewu otrzymują Państwo w korespondencji email:
- w przypadku dodania oferty we wiadomości o dodaniu oferty
- w przypadku kończącego się abonametu - powiadomieniach
- w przypadku zamówień - potwierdzeniu emailowym zamówienia