kwatery Władysławowo-Chłapowo
noclegi z wyżywieniem w ośrodku wczasowym we Władysławowie
noclegi we Władysławowie
noclegi we Władysławowie
17036 klik
20 odp
Bywam w Sarbinowie co kilka lat. W trakcie obecnego pobytu doszłam do wniosku, że pazerność gminy przechodzi wszelkie granice. Żeby dostać się na promenadę trzeba przechodzić przez stragany albo przeciskać się bardzo wąskim przejściami. Wielką zaletą Sarbinowo była dostępność dla osób z niepełnosprawnościami ale to się już skończyło. Może Mielno próbuje zwalczać konkurencję.
Samba
19:15:09 22-04-2026 ip:80.52.151.81
Dzień dobry, jeżdżę do Sarbinowa od kilku lat z racji działań biznesowych i wypoczynkowych. W Sarbinowie nie ma żadnych atrakcji poza ... morzem i kilometrową promenadą. Organizacja miasteczka jest katastrofalna. Zaczynając od głównej ulicy, gdzie w połowie brak chodników, drogi rowerowej. Na samym chodniku nie miną się dwa wózki z dzieckiem - jest tak wąsko. Współczuję rodzicom przyjeżdżającym tam z dziećmi. Gmina Mielno, do której należy Sarbinowo, wprowadza ostatnio dziwną strategię odstraszania turystów. Ceny za parkowanie są wyższe niż ... w Sopocie !!! Przydrożne budy (bo inaczej nie da się nazwać wszelkiej maści sklepów i barów) mają ceny z kosmosu. Kawa, ciastko droższe niż we wspomnianym Sopocie... i to dużo droższe. Ba... w oddalonym o kilka kilometrów Ustroniu Morskim ceny za parkowanie są o 40% niższe (35zł za dzień w UM i 50zł w Sar).. tylko to inna gmina. Co ciekawe, w planie zagospodarowania, ponownie popełniono jakieś karygodne błędy dotyczące dróg w obszarach, gdzie budują się nowe ośrodki, domki. Droga o szerokości 4 m... gdzie nie da się zaparkować. Tragedia. Wniosek: Sarbinowo staje się obecnie moim ostatnim wyborem na wyjazdy nad polskie morze.
Jan
10:33:22 19-08-2025 ip:178.183.224.185
dziura jakich mało. miejsce dla inwalidów których tu jest masa. poziom w knajpach wczesny prl byłem raz i za darmo tu nie przyjadę.sorry.
Janusz
15:40:37 23-07-2024 ip:5.173.192.70