szukaj w forum

Letnik.net - kwatery nad morzem

Letnik.net

kwatery Władysławowo-Chłapowo

Paleo.pl - noclegi z wyżywieniem Władysławowo

Paleo.pl

noclegi z wyżywieniem w ośrodku wczasowym we Władysławowie

Willa Salem noclegi we Władysławowie

Willa Salem

noclegi we Władysławowie

Pokoje.at Pokoje

Pokoje.at - kwatery

noclegi we Władysławowie

domkicetniewo.pl

Domki Cetniewo

noclegi we Władysławowie

Forum turystyczne


Strona 1 z 2  [1]  2  Następna

Nie wiem gdzie ta Pani Iza była ale na pewno nie w Delfinie Państwa Grabowskich. Jeżdżę tam już od 12 lat i złego słowa nie mogę powiedzieć.Nigdy nie było tam zardzewiałej zjeżdżalni.Wszystkie te oskarżenia są wyssane z palca.Świetna okolica, świetny pensjonat polecam w stu procentach zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Zaczęliśmy jeździć z małymi dziećmi, a teraz dzieci są dorosłe i chętnie jeżdżą tam ze swoimi przyjaciółmi. A w tym roku jedziemy jak dawniej całą rodziną.

Roman woj. śląskie

22:26:26 07-04-2018 ip:95.171.209.48

Nam jakoś do gustu przypadło to miejsce.

lama1980

08:04:42 10-11-2016 ip:164.127.253.15

witam do komentarza wpisu Iza zajrzalam tu przez przypadek i zauwazylam wasza odpowiedz,moze po tylu latach nareszcie dorobiliscie sie panstwo drewniano-plastikowego placu zabaw ale jak ja bylam bylo wszystko zardzewiale,zakupilam wasz pobyt przez grupon i to byl moj 1 i ostatni raz,jak sie przekonali moi znajomi ja mialam racje nie panstwo,brak chocby szklanek czy sztucow to podstawa by bylo jesli sie pisze w opisie,,wszystko jest,,przyznanie sie do bledu i chec poprawy to lepsza reklama niz atak na prawde

Iza

00:40:12 31-10-2016 ip:31.11.140.227