Willa Klara Noclegi

84-140 Jastarnia, ul. Ks. Bernarda Sychty 151, woj. Pomorskie

**** ZAPRASZAMY PRZEZ CAŁY ROK! ****

Nic tak nie ukoi ciała i ducha jak widok pięknego morza zlanego z niebem w jedną całość...
Nic tak nie utuli, jak miękkość aksamitnego piasku... Nic tak nie rozkołysze zmysłów jak piękny szum fal...
Pragniesz wyrwania się od codzienności, uwolnienia od trosk i kłopotów, od pogoni za pieniądzem? Zwolnij i przyjedź nad nasze cudne morze, przyjedz do pięknej Jastarni, tu na pewno zregenerujesz siły i odzyskasz formę.
Stworzyliśmy dla Państwa miejsce szczególne w zakątku Jastarni nieopodal plaży. Miejsce, w którym mamy nadzieje, każdy gość poczuje się wyjątkowo. Będziemy radzi moc gościć Państwa w naszych progach, tym bardziej, że przez kilkanaście lat świadczyliśmy dla Państwa usługi gastronomiczne w Restauracji Fregata.
Dołożyliśmy wszelkich starań, by i w dziedzinie hotelarskiej zasłużyć na uznanie odwiedzających to miejsce gości. Z wielką satysfakcją pragniemy zaoferować Państwu pięć pokoi tematycznych, oraz szczególny apartament. Każdy pokój jest inny, tak jak każdy klient, więc biorąc pod uwagę różnorodność gustów chcieliśmy, by goście nasi mieli prawo wyboru pokoju, w którym poczują się wyjątkowo. Nadaliśmy wnętrzom taki klimat, by pozwolił na godny wypoczynek. Każdemu z pokoi towarzyszy nutka marynistyczna, by móc poczuć miejsce, w którym gościmy. Sami wiele podróżując, wiemy czego mogą oczekiwać odwiedzający nas goście.
Tak więc każdy z pokoi z łazienkami posiada nie tylko ładne, lecz wygodne łóżka z materacem sprężynowym, toaletki, mebelki niezbędne do zakotwiczenia się na jakiś czas, telewizor, lodówkę, czajnik i naczynka, oraz sejf. Dołożyliśmy wszelkich starań, by estetyka pokoi współgrała z Państwa oczekiwaniami. Z myślą o rodzinnym wypoczynku, zaprojektowaliśmy studia dwupokojowe dwupoziomowe, w celu zapewnienia lepszego komfortu wypoczynku. Apartament, który oddajemy w Państwa ręce jest przestronny, z sypialnia na górze, posiada w pełni wyposażoną kuchnię, łazienkę, w której znajduje się wanna z jacuzzi. Specjalnie dla Państwa, wszystko jest zupełnie nowe.

Pokój nr
1:`Kajuta Kapitana` jest pokojem dwu ,lub trzy osobowym.
2:`Różana Komnata` to pokój dwu lub trzy osobowy.
3(studio):`Pokład rodzinny` jest to studio dwupoziomowe, posiada
pokój na dole i na górze dla trzech lub czterech osób.
Pokój nr
4(studio):`Wielkie miasto w małym mieście..` jest to dwupoziomowe
studio, posiada pokój na górze i na dole dla trzech, czterech osób
5:`W przedsionku nieba` jest to pokój dwu, lub trzy osobowy.
Apartament ` Słoneczna Weranda` dwupoziomowy z sypialnia na górze, kuchnią, łazienką z wanną z jacuzzi, dla czterech, pięciu osób.
Naszym atutem jest bliskość do morza i zatoki, oraz restauracja mieszcząca się na
parterze budynku, specjalizująca się polską kuchnią, posiadamy parking i słoneczny taras, oraz podwórko,gdzie dzieci miło spędzą czas na zabawie, a dorosły może oddać się przyjemności grillowania. Wszystkie pokoje posiadają dostęp do sieci wi-fi, oraz telewizory lcd. Dołożymy wszelkich starań, by każdy dzień spędzony w naszym domu, był dniem szczególnym dla Państwa, z naszej strony uczynimy wszystko, by odwiedzający to miejsce goście zawsze do nas wracali, co czynią przez wiele lat nasi wierni, kochani klienci restauracji, za co im ogromnie jesteśmy wdzięczni...i chylimy ku nim czoła.

Zdjęcia

Obiekt dysponuje 36 miejscami noclegowymi
w cenach od 50 zł. do 100 zł. za osobę bez wyżywienia

odległości

morze:200 m.zabytki:50 m.las:150 m.PKS:200 m.PKP:400 m.
bar, stołówka:20 m.bankomat:100 m.

zapraszamy przez cały rok do naszego obiektu położonego nad morzem, blisko lasu

ostanie zmiany w ofercie: 27-06-2017,

Na skróty: Noclegi Oferty specjalne Mapa noclegów Forum Ogłoszenia drobne Mapa strony Polityka prywatności, cookies RSS

Oferty na wczasy: Dodaj ofertę noclegu Administracja własną ofertą noclegu Kontakt z administratorem